Small Group Training: vergelijkbaar met crossfit

Small Group Training is een combinatie van de beste elementen uit crossfit. De focus ligt op techniek en niet alleen op kracht, wat tot meer resultaat en minder blessures leidt. Small Group Training is sporten in een kleine groep van maximaal personen. Bij de groepslessen Small Group Training in Roosendaal is er, vergelijkbaar met Personal Training, veel aandacht voor het individu maar dan voor een lagere prijs. In ons speciaal ontworpen crossfit programma in Roosendaal zorgen wij ervoor dat je fitter en sterker wordt.

Wat is Small Group Training?

Het doel van deze small group / crossfit trainingen is fitter en sterker worden in het algemeen. We hebben de beste elementen uit crossfit, strongman training, atletiek en olympisch gewichtheffen gecombineerd tot een efficiënte en leuke groepstraining. Doordat je de trainingen samen doet, is er een leuke groepsdynamiek die er voor zorgt dat je jezelf snel op je gemak voelt bij onze trainingen!

Voor wie is Small Group Training?

Small Group Training lijkt op Crossfit en is ideaal voor jou wanneer jij extra begeleiding nodig hebt bij het sporten in Roosendaal. Nog niet helemaal overtuigd of deze training iets voor jou is? Vraag dan een gratis proefles aan!

Waar zijn de trainingen?

De trainingen vinden plaats in onze sportstudio en 24H gym op sportpark Vierhoeven in Roosendaal aan de Nispenseweg 1D of op een buitenlocatie in de bosrijke omgeving van de studio.

Wanneer is de Small Group Training?

Iedere dag vinden er bij DSTraining in Roosendaal Small Group Trainingen plaats. Vul dit proeflesformulier in en wij nemen zo snel mogelijk vrijblijvend contact met je op. Bekijk ook ons rooster en onze tarieven.

Vergelijkbaar, maar anders dan crossfit

Onze Small Group Training in Roosendaal is vergelijkbaar met Crossfit, maar op bepaalde punten zeker anders. We starten altijd met een goede warming-up. Daarna doen we een technische oefening, vergelijkbaar met de ‘skill’ uit een Crossfit training. Hierbij focussen we extra op techniek, zodat de training minder blessuregevoelig is dan een Crossfit training. We sluiten af met een WOD. We bekijken iedere week welke progressie je maakt. Door de leuke groepsdynamiek en toegankelijke sfeer zul je je snel thuis voelen bij DSTraining!

Onze Small Group / Crossfit succesverhalen

Twijfelt u of Small Group Training / Crossfit in Roosendaal bij u past? Bekijk dan eens de succesverhalen en referenties van een aantal sporters bij DSTraining.

Ik ben blij dat ik hier ben gaan sporten

Mijn conditie en kracht waren door gezondheidsredenen sterk afgenomen. Na mijn revalidatie lukte het me niet om zelfstandig verdere progressie te maken en wilde ik met Small Group Trainingen op een verantwoorde manier conditie en kracht opbouwen. Door de trainingen heb ik grote vorderingen geboekt. De crossfit trainingen zijn leuk en gevarieerd.  Ik ben aangenaam verrast dat er zoveel persoonlijke aandacht is, waardoor ik me in korte tijd al op mijn gemak voelde bij DSTraining. Dion is erg motiverend, positief en professioneel, hij let goed op je houding bij het uitvoeren van de oefeningen. Pluspunt voor mij was dat ik de hele training mee kon doen in mijn eigen tempo zonder dat ik de medesporters ophield en me daardoor ongemakkelijk zou voelen. Ik ben blij dat ik met crossfit bij DSTraining ben begonnen. Het heeft me veel gebracht, mijn conditie is beter geworden tevens heb ik veel inzicht verkregen in de mogelijkheden in mijn situatie. Dit dankzij de goede en prettige begeleiding van Dion.

Na 6 weken was ik 8 kilo kwijt

Als tiener had ik een strak lichaam. Na de studentenjaren kwam de tijd van het vaste werk en zat ik acht uur per dag op een bureaustoel. Na 10 jaar was ik 15 kilo zwaarder geworden. Ik wilde mijn oude vorm terug en gezien mijn leeftijd, 32 jaar, moest dat nog kunnen. Fitness is niets voor mij, daar ga je op in de massa. Toen kwam ik op de website van Dion. Dit zou wel wat voor mij zijn. Mijn eerste doelstelling werd bepaald: 6 kilo afvallen in 6 weken. Dat is best veel. Maar goed, ik had mijn doel en ik was gemotiveerd. Om dit doel te bereiken deed ik niet alleen training, maar kreeg ik ook een voedingsschema van Dion. Ik train 3 keer per week: Small Group Training, crossfit en daarnaast kickboksen of Bootcamp. Na 6 weken was ik geen 6 kilo kwijt, maar 8 kilo. En hoewel conditie, vetpercentage en spiermassa misschien nog wel belangrijker zijn dan gewicht, ben ik toch best trots dat ik na een half jaar 12 kilo ben vermagerd. Op vakantie ga ik ongetwijfeld met een sterke geest en een gezond lichaam genieten.

Referentie Crossfit Karin                                                                                                      Referentie Crossfit Bart